Wczytuję dane...
FAQ

1. 1. Jak złożyć zamówienie?

Na stronie kategorii lub w karcie produktu (obok towaru) znajduje się ikona koszyka z informacją Kup teraz. Wybierz odpowiednią ilość przedmiotu, które chcesz zakupić. Następnie kliknij na ikoną Koszyka. Kliknięcie na nią powoduje dodanie przedmiotu/przedmiotów do wirtualnego koszyka oraz przejście do strony z zawartością koszyka. Na tym etapie możesz zdecydować o dokończeniu zakupów lub masz możliwość przejść do sklepu, aby kontynuować zakupy. Krok 1 - Obsługa koszyka W koszyku możesz mieć dowolną ilość przedmiotów. Jeśli po dodaniu produktu chcesz zamówić coś więcej, kliknij na link "Dodaj kolejny produkt do koszyka". Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden taki sam produkt, wpisz odpowiednią liczbę w okienku "Ilość". Jeśli zmieniasz liczbę sztuk wartość koszyka zaktualizuje się automatycznie. Jeżeli chcesz usunąć towar z koszyka kliknij link ikonkę krzyżyka po lewej stronie zdjęcia - przedmiot zostanie wykasowany z wirtualnego koszyka. Jeżeli stwierdzisz, że w koszyku znajduję się wszystko co chcesz zamówić wybierz rodzaj wysyłki i rodzaj płatności. Po prawej stronie widzisz podsumowanie wartości koszyka oraz koszty dostawy. Na tym etepie możesz podać także numer kodu rabatowego (jeśli posiadasz). Następnie „Zatwierdź krok 1/3" poprzez kliknięcie przycisku - Do kasy. Krok 2 - Adres dostawy 1) Jeśli jesteś już naszym klientem zaloguj się do swojego konta i sprawdź poprawność podanych danych do dostawy. Następnie zatwierdź dane adresu dostawy. 2) W przypadku, gdy nigdy nie korzystałeś z usług naszego sklepu masz możliwość zarejestrowania się w nim lub dokonania zakupu bez rejestracji. a) Jeśli chcesz założyć konto w naszym sklepie kliknij - Chcę się zarejestrować. Zostaniesz przeniesiony na stronę Rejestracja nowego Klienta - Nowy klient. Wypełnij poprawnie wszystkie wymagane pola, utwórz swoje hasło do logowania. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT zaznacz "Checkbox" - Proszę o załączenie faktury VAT. Na tym etapie możesz także Wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera na podany adres e-mail. Aby dokończyć etap rejestracji niezbędne jest zatwierdzenie zapoznania się z regulaminem sklepu i akceptuji jego wszystkiech postanowień. Następnie kliknij przycisk - Dalej, aby przejść do daleszego etapu składania zamówienia. b) Użytkownik dokonujący zakupu bez rejestracji zostanie przeniesiony automatycznie na stronę Adresu dostawy. Wypełnij poprawnie wszystkie wymagane pola, jeśli potrzebujesz fakturę VAT zaznacz "Checkbox" - Proszę o załączenie faktury VAT. Na tym etapie możesz także Wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera na podany adres e-mail. Aby dokończyć ten etap niezbędne jest zatwierdzenie zapoznania się z regulaminem sklepu i akceptuji jego wszystkiech postanowień. Następnie kliknij przycisk - Dalej, aby przejść do daleszego etapu składania zamówienia. Krok 3 - Podsumowanie Na stronie "Podsumowanie" zobaczysz podsumowanie całego zamówienia, adres dostawy oraz kwotę do zapłaty. Jeśli wszystkie dane są poprawne zatwierdź je przyciskiem - Potwierdź. W zależności od wybranej formy płatności wykonaj przelew na otrzymane dane lub dokonaj szybkiej płatności Dotpay. Potwierdzenie całego procesu koszyka jest to równoznaczne ze złożeniem zamówienia.

2. 2. Jak szybko wyślemy zamówienie?

Wysyłka realizowana jest w dni robocze od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych). Jeśli płatność za zamówienie otrzymamy do godz. 11 przesyłka będzie wysłana jeszcze tego samego dnia. Przy każdym produkcie jest określony przybliżony czas realizacji zamówienia. 24 godziny - oznacza, że produkt posiadamy na stanie magazynowym i może on być nadany do Państwa w ciągu 24 godzin. Dostawa pod wskazany adres lub do Paczkomatu następuje w ciągu 1-2dni roboczych od momentu odbioru przesyłki przez kuriera w naszej fimie.

3. 3. Jakie są koszty dostawy?

Koszty wysyłki znajdują się zawsze w każdej ofercie i są one zależne od wybranej opcji dostawy. Dostawa zamówienia realizowana jest za pośrednictwem: Firmy kurierskiej InPost/DPD Zabawki/odzież/akcesoria - 13zł (przy przedpłacie) / 18zł (przy pobraniu) Kosze mojżesza - 21zł (przy przedpłacie) / 25zł (przy pobraniu) Czas dostawy: maksymalnie 2 dni robocze Paczkomatu InPost Zabawki/odzież/akcesoria - 12zł (przy przedpłacie) Czas dostawy: maksymalnie 3 dni robocze W przypadku zamówienia o wartości powyżej 600 zł wysyłka jest darmowa.

4. 4. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionej rzeczy możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od zawartej umowy prześlij nam informację Oświadczenie odstąpienia od umowy na adres e-mail sklep@radosnybobas.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: JZ Jarosław Zębik ul. Mstowska 22A 42-244 Cegielnia Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia ----- Pobierz druk Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zakupu ------ W ciągu 14 dni od daty wysłania Oświadczenia odstąpienia od umowy prześlij nam zwracany produkt na w/w adres firmowy. Do zwracanego produktu dołącz w miarę możliwości dowód zakupu np. paragon. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie wraz z metkami, z kompletnym wyposażeniem, akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zapakuj i zabezpiecz odpowiednio odsyłany przedmiot, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.

5. 5. Jak mogę zareklamować produkt?

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym w ofercie prosimy skontaktować się z nami drogą mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. O czym należy pamiętać kierując reklamację. 1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@radosnybobas.pl lub w formie pisemnej na adres firmy JZ Jarosław Zębik ul. Mstowska 22A, 42-244 Cegielnia Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu. Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do Sprzedającego. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. 6. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Przy każdym produkcie określony jest przybliżony czas realizacji zamówienia po zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym lub potwierdzenia szybkiej płatności Dotpay. Oznacza on czas przygotowania paczki i zlecenia jej odbioru przez kuriera. Czas dostawy zamówienia pod wskazany adres lub do Paczkomatu następuje w ciągu 1-2dni roboczych od momentu odbioru przesyłki przez kuriera w naszej fimie.

7. 7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Wybierz dogodną dla siebie formę płatności. Za zamówienie złożone w naszym sklepie możesz zapłacić w następujący sposób: 1) Za pomocą systemu szybkich płatności online Dotpay (przelew elektroniczny, karta płatnicza). Dotpay jest profesjonalnym serwisem obsługującym płatności realizowane elektronicznie w Internecie. Jest on jednocześnie gwarantem szybkości i najwyższego bezpieczeństwa realizowanych transakcji. 2) Przelewem na konto naszej firmy 62 1140 2004 0000 3802 7061 2074 JZ Jarosław Zębik ul. Mstowska 22A 42-244 Cegielnia Każdy klient wybierający przedpłatę na nasze konto, powinien w terminie 7 dni od złożenia zamówienia dokonać przelewu na w/w rachunek firmowy. W tytule przelewu proszę podać odpowiedni nr. zamówienia otrzymany w potwierdzeniu zakupu. 3) Płatność za pobraniem (należność uiszczana jest kurierowi przy dostawie). Należy wybrać tą opcję w trakcie składania zamówienia na etapie zatwierdzania koszyka.