Pierwsza gra - Zwierzątka
Akademia mądrego dziecka
Nauka poprzez zabawę
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Gra ma na celu:
- naukę nazw kolorów
- naukę nazw zwierzątek
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i nazwij zwierzęta: biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka, a także ich kolory. Nazwij figury i kształty i podotykajcie je wspólnie.
W grę można grać na kila sposobów:
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach dla dzieci 2-3 letnich,
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? dla dzieci 3+ - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć jaki to kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
3. Zabawa w tworzenie zbiorów: figury (koła-kwadraty), kolory (czerwone, zielone)
W grze Zwierzątka Akademia mądrego dziecka. znajdziesz:
● angażującą formę, w której dziecko losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole,a potem może nazwać zwierzątka i figury.
● naukę poprzez zabawę dziecko poznaje kształty, kolory i zwierzęta
● prostą przyjazna dla dziecka formę
● Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku, ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.
Zawartość gry:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek.
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju. !
Producent: Egmont/HarperCollins
Liczba graczy 2-4
Wymiary opakowania: 19,5 cm x 19,5 cm x 4,5 cm.
Wiek: 2+
Certyfikat CE